Hushållssysslor



Gjorde det första provet på utbildningen idag, nu är det bara att hålla tummarna på ett G, helst lite mer;)
Var även på stan en sväng idag med Isabel, köpte en svart fleecejacka från H&M. Hittade även en vadderad väst som jag ville ha till jackan, men nja, det får nog vänta ett tag. Kanske köper den imorgon i Luleå;)
Ska nämligen åka hem troligtvis imorgon till familjen, oj vad jag längtar! Har inte varit hemma i byn sen i Augusti.

Nu blir det att börja tvätta kläder, städa lite o diska. Ska sen packa lite smått. Men den här gången ska jag lära mig att bara ta med mjukiskläder. Lika bra, det är det enda jag i princip använder när jag är där hemma:P

Beställde igår ett stort smink paket från elf med storasyrran, oj vad jag längtar;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0