Hemstudie Onsdag


Saknar dig lillbrorsan!

Har inte skrivit på nån dag. Har rätt mycket plugg nu så när man kommer hem efter en lång skoldag o träning så är man rätt slut o orkar inte sätta sig vid datorn. Istället lägger jag mig framför tvn o njuter i våran nya soffa;)

Denna morgon började med ett besök hos sjukgymnasten. Slutade med min 14dagars kur med Ipren i Måndags, o knäna är inte 100 ännu. Kan känna av värme när jag cyklar o kan helt plötsligt börja värka o pulsera. Så nu pratade sjukgymnasten med en läkare o han skrev ut lite starkare medicin mot inflammationen. Ska hämta ut den senare idag o äta den i 14 dagar o hoppas på att den kommer att hjälpa.

Idag blir det en ordentlig hemma dag, ska inte åka någonstans! Så skönt!
Har hemstudier o ska bara plugga till provet som vi har imorgon o kanske göra klart säljpärmen som ska vara inlämnad imorgon, eller senast senast fredag.

Ska även se One tree hill, Desperate Housewives o Modelljakten om jag hinner:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0