Underbart!


Kolla, Kolla!;)

Jag har nog ändå världens bästa praktikplats just nu! Jag har aldrig tyckt om praktik, men Gina har verkligen, VERKLIGEN, varit den bästa! Har haft 3 helt underbara veckor där. Underbar personal som verkligen får en att känna sig välkommen. Har fått lära mig hur mycket som helst och jag är super nöjd.
Idag när det var slut för dagen fick jag en liten present som tack, ett presentkort! Hur gulligt som helst!
Imorgon är min sista dag, o jag kommer verkligen sakna Gina o tjejerna! Men som tur är så kommer jag träffa dom till jul:)
Så underbart jobb så att man knappt tänker på att det är ett arbete, då trivs man som fisken i vattnet. O jäkligt socialt om nått. Har träffat flera vänner där som kommit o shoppat som man inte träffat på länge. Jag vet, att en dag ska jag stå på en Gina butik (eller liknande) o ha ett fast jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0