På rätt spår!



Så jäkla bra dag alltså!:D Har haft det bra på Gina idag. Fick stå i kassan alldeles själv och det gick faktiskt hyfsat bra. Måste som skynda mig nu o lära mig inför julen eftersom att på lördag är det min sista dag där...

Annars då. Jag har shoppat lite, som ni kan få se imorgon:) Blev en tröjja/tunika o ett långt svart baslinne från gina. Sen när jag kom hem så märkte jag att jag inte hade påsen med mig. PANIK! Ringde snabbt till gymmet o som tur var så var min påse kvar i omklädningsrummet, så ska o hämta den imorgon:)

Blev ett pass för mage/rygg, gick sådär. Måste börja äta ordentligare om jag ska orka köra styrka ordentligt. Har slarvat lite med maten sen ihelg. Men det ska det bli ändring på:)

Nu blir det bara att göra iordning sig för jag är jäkligt trött. Imorgon blir det ingen morgonpromenad (skönt!), tar den på lördag morgon innan praktiken så har jag gått mina 3 gånger för denna veckan. Känns som om jag är på rätt spår nu!

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

GODNATT! :'D hoppas du haft en fin dag hihi,

btw har du hunnit se den nya Breaking Dawn än?

2011-11-17 @ 22:26:52
URL: http://haidisblog.se
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: jaaa se filmerna :D du kmr bli så fast !

2011-11-17 @ 23:09:25
URL: http://haidisblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0