Lycka!

'Blir bara små korta inlägg under veckorna nu när jag har så mycket att göra.
Igår var det första jobbdan på kallholmen, o jag tackar dig Sanna sjukt mycket för att du visade mig allt:)
kom hem närmare 22.30 så ni kan ju gissa om jag var död imorse då jag skulle kliva upp till praktiken, men denna dag gick bra ändå:) Köpte ett armandsur på stan idag, visar den ihelg:) Kände att det verkligen behövdes.

Träningen idag blev 12 min på cykeln o sedan styrka för rygg o midja. Nästa pass blir på lördag.

Vi har avslutat denna dag med tacos o nu ska vi avrunda med serier innan vi lägger oss:)

Måste även säga att man blir då jäkligt glad då man kommer hem o sambon har både diskat o lagat mat, lycka;)

Kommentarer
Postat av: Rockio

Vad duktig du är, kan förstå att du känner dig trött, men det är alltid skönt att känna att man gör saker.

Och va bra att din pojk hjälper dig!

Stor kram till dig!

2011-11-03 @ 23:38:46
URL: http://rockio.blogg.se/
Postat av: Moster Ulla

Så bra att din vardag är bra! Och fin sambo du har, var rädda om varandra :)

2011-11-04 @ 06:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0