Julgardiner o julklappar


Just nu

Ja, då var första praktikveckan över. Känns riktigt bra o jag trivs jäkligt bra:) Nästa vecka ska jag få lära mig kassan o plocklistan, spännande!
Blev inge jobb ikväll, rätt skönt ändå. Har legat några timmar i sängen efter jag kommit hem o bara latat mig. Värmde bara lite tacos till middag. Inte roligt att äta när man är ensam. Ska gå o sova om ett tag tror jag. Ska upp rätt tidigt för att fara o gymma:)

Fick förövrigt vår julgardin till köket idag, riktigt snygg! Längtar till att få hänga upp den;)

Har även shoppat lite julklappar o presenter idag.
Så:
Storasyrrans present o julklapp: Check!
Lillsyrrans julklapp: Check!

Skönt, har kommit igång lite med det iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0