Fira jul på ett nytt ställe

Denna jul kommer att firas i skellefteå för första gången. Känns rätt trist. Vill ju hem till min kära familj...:( Men det blir nog bra ändå. Vill ju inte tacka nej till jobb så denna jul får jag offra mig. Kommer kännas väldigt skumt o jag kommer säkert att vara lite deppig. Men jag ska försöka göra det bästa av situationen:)

Fick sluta lite tidigare idag pga att det var så lungt o inte fanns så mycket att göra. Skönt, med tanke på att jag känt mig väldigt slö hela dagen. Denna kväll ska jag absolut inte dricka kaffe för sent. Orkar inte med en till natt med dålig sömn, vill ju vara pågg på praktiken:)

Nu blir det ett avsnitt av Dragonball med Christian o sedan ska jag släpa mig ut på iaf en halvtimmas promenad:)

Kommentarer
Postat av: Moster Ulla

Men du, en julafton hos oss??? Vi är hemma här i Ske-å... du/ni är välkomna :)

2011-11-15 @ 20:51:37
Postat av: Rocio

DragonBall och DragonBall Z är bäst! =)



Kram söta vän!

2011-11-15 @ 23:39:41
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0