Byta praktikställe till nästa vecka



Godmorgon!

Blev en morgonpromenad även idag, o fy säger jag bara! Promenader innan frukost är förjävliga, men jag kämpade mig igenom det. Blev en 35mins igen. Tycker det är en rätt bra längd.

Har nu gjort iordning mig för en ny praktikdag på Gina Tricot, o ska snart börja vandra vidare till bussen. Har träningsvärk i bröst o axlar efter gårdagens gympass. Känns skönt! Då känner man att man tagit i ordentligt;)

Något som jag föresten inte hann berätta igår är att jag ska faktiskt byta praktikställe nästa vecka. Anledningen är för att jag har en väldigt stoor chans att få anställning där sen, o det kan man inte tacka nej till:) Jag trivs jätte bra på Gina, o skulle så gärna vela stanna där, men tyvärr så går det inte... Men kommer ju tillbaks dit till jul:)

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Hej :) Just nu har jag en tävling där jag lottar ut ett par UGG's, det finns massa fina modeller och färger ;) det skulle vara jättekul om du var med!

Klicka bara på länken här bredvid för att komma till tävlingen :)

http://vadfanskajagheta.se/?p=5470

2011-11-17 @ 19:57:53
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0