Måndag 30 Maj



Goddagens!
Gahh nu har jag skickat ett mejl till en piercing studio om en tid då jag kan komma o pierca tungan. Ska bli spännande o se när jag får svar:) Vet inte om jag kommer våga, kanske bangar ur;) Hehe ne då, det ska nog gå bra:P
Har jobbat imorse, slutade 11 så nu är jag hemma en sväng innan det blir stan en sväng för ärenden o gym som vanligt då:) Ska bli skönt o träna efter man ätit pizza ihelg;)

Ögonen håller fortfarande på att vänja sig vid linserna. Det tar sin lilla tid. Speciellt när jag redan har så känsliga ögon. Men det har i alla fall blivit bättre o kan ha i dom längre:) Känns lite ovant att inte behöva sätta på mig glasögonen när jag sitter vid datorn eller ser tv:P

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ska också ta! :D förresten, jag och anna hade tänkt komma och hälsa på dig i hamn nån dag nästa vecka :) om du kan och vill alltså? :)

2011-05-30 @ 13:50:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0