Jävla mjälthugg! Du förstör!



Uscha vad det gick dåligt på gymmet. Iaf när jag skulle träna konditionen. Fick mjälthugg och inte nog med det så fick jag ont i min högra fot som jag stukade för några månader sedan. När fan ska den bli bra?! Så det vara bara att ge upp efter några minuter på löpbandet.
Styrkan gick väl helt okej. Körde ben/rumpa, biceps/triceps. Körde på ordentligt även fast jag kände att jag hade behövt äta mer innan för att få all den energi som man har på kvällspassen.

Nu är jag iaf hemma. Ska kolla upp lite små grejs inför hösten i väntan på att solen ska komma på balkongen. Då ska jag o lilla Mira sätta oss ute en stund. Så jäkla skönt med en ledig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0