Tillbaka till vardagen

Kom hit till skellefteå igår. Min stackars lillebrorsa blev riktigt sjuk i tisdags, så jag kunde inte ens krama honom när jag skulle fara..:( Som tur var så mår han bättre nu, saknar lillprinsen!<3
Hade annars en skön "weekend" där hemma. Hann vara mkt med kaninerna, fick dansa så att glädjen höll på bubbla över, vara med familjen o träffa kära Linnea igen:) Var så länge sedan sist! Du får snart ta o pallra dig hit vännen;)

Mobilen gick ju även sönder
helt o hållet i tisdags:( Den slocknade, så jag fick vara utan mobil ända tills jag kom hit till lägenheten. Fy så handikappad man känner sig utan mobil, så hemskt att det ska vara så!

Idag då, så har jag jobbat o gymmat. Har gått som en zombie hel dagen efter 2 dagar med alldeles för lite sömn. Så ikväll har jag tänkt lägga mig tidigare o hoppas på en piggare dag imorgon, då det blir jobb igen.
Trackback
RSS 2.0