Min stackars kära mobil...

Det började med att jag förra veckan tänkte "Min mobil ska jag ha ända tills den går sönder". Så ska man absokut inte tänka! Jag är inte en sån person som vill ha dena nyaste mobilen, jag är nöjd att ha en som funkar. Orkar inte slösa pengar på en mobil om jag redan har en.

Men som typiskt är så började min mobil krångla i torsdags o nu kan jag varken lyssna på musik, hör ingen som ringer, ringsingnalen hörs inte o inte heller sms tonen. Och det senaste, vibrationen har oxå förvunnit. Väckningsalramet hörs inte heller osv. Så nu måste jag kolla upp en ny mobil som ska bli min...Måste ju ha en fungerande. Tänk om något skulle hända o jag inte hör vad personen säger i telefonen, eller bara det att jag ska kliva upp tidigt o väckningen inte funkar...

Voi voi, jag som tycker om min kära mobil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0