Fettisdagen!

Åhh det hade suttit fint med en semla! Har inte ätit en endaste iår ännu. Kommer inte ens ihåg att jag åt en förra året heller? Kanske det finns några kvar när man kommer hem till familjen, om inte småsyskonen ätit upp alla;)

Idag är jag då riktigt trött. Hade jag fått lägga mig i sängen nu så hade jag somnat på en gång! Men istället ska jag hoppa in i duschen o göra iordning mig för dagen:) Hoppas ju även på jobb idag:) Man måste vara jäkligt snabb i fingrarna om man ska hinna få något;) Så när jag o en jobbarkompis ska till gymmet så måste vi hålla koll på mobilerna så att vi kan tacka ja till jobb:)

Drömde förövrigt om kaninern inatt.
Saknar ju mina små bebisar där hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0