Dåligt humör!

Jag borde inte få vara bland folk när jag har pms o är på dåligt humör. Andra kvällen som jag är på piss humör! Usch! Vill egentligen bara lägga mig under täcket o skita i allt just nu.
Har även en förjävlig huvudvärk från nacken/ryggen. Tränade ryggen hårt igår o la mig sedan på spikmattan innan jag skulle sova, och det resulterar till att spänningar släpper o huvudvärken kommer fram. Så ikväll blir det spikmattan igen o så får jag fortsätta tills spänningarna är borta.

Testade även köra lite kondition idag på gymmet. Men det sket sig. Kände direkt av värk i foten så nä, det blir o vänta någon vecka till...
Tränade iaf mage, triceps o bröst idag. Men det känns jäkligt surt att inte kunna träna som jag vill..

Idag fyller även min kära mor år!
Grattis till dig älskade mamma<3
Vet exakt vad hon ska få i födelsedagspresent, men den blir ju lite försenad eftersom att jag inte är hemma;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0