Beslutsångest!

Beslutsångest!
Ska jag ta jobb eller inte? Klart jag vill tjäna pengar, men att stå i 3 timmar o promenera kanske inte är det bästa för foten?
Jag måste iaf skippa gymmet idag... Vill inte ta det lugnt. Jag vill kunna löpa, dansa o träna ordentligt. Blir irriterad! Kom ju på att jag inte ens kan börja övningsköra än förrän foten är bra. Kan ju inte pointa o flexa den så...
Men det är väl bara att bita ihop o vänta...

Ska väl gra iordning mig för dagen så får jag se hur jag gör sedan. I värsta fall stannar jag hemma o pluggar.

Lyssnar förresten på Sunrise Avenue live på spotify. Så sjukt fin röst han har alltså!
Väntar på att deras nya skiva ska komma ut!


Kommentarer
Postat av: Rocio

Lillgumman, det är sånt som händer ibland. det viktigast är att fot läker ordentligt så att du kan hålla på med det du vill sen.

Pussar!

2011-03-07 @ 14:58:30
URL: http://rockio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0