Paus från träningen?



Jäklar så varmt det har varit idag! Kvavt o solen har stekt på. Har legat o solat för tredje dagen irad, hur underbart är inte det?:)
Har annars bara jobbat idag o tagit det lugnt. Imorgon har jag ett spinning pass inbokat med Anna. Oj oj oj, inte min grej. Men jag ska ge det ett försök:) Har inte någon motivation alls till träning just nu känner jag. Pojkvännen säger att jag är så för att jag är övertränad. Behöver 1 veckas paus. Har bara kondition/förbränning den här veckan o sen nästa vecka är jag hemma hos familjen så då ska jag ta den där pausen. O sen när jag kommer hit igen så hoppas jag att motivationen finns:) Får alltid ångest när jag inte tränat på några dagar, så ja, det kan funka:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0