Godmorning sunshines!



Hur kul känns det att få lön o det första man måste göra är att betala räkningar...pust! Har ångest över hur mycket pengar det går till det... Men det måste ju betalas.
Ska snart ta o äta frukost o börja göra iordning mig. Tar sedan bussen till stan efter kl 9 för att möta Magnolia på stan:) Än så länge är det fint väder så jag hoppas verkligen att det håller i sig resten av dagen.
Har förövrigt en vilodag idag. Det behövs. Hela kroppen skriker av träningsvärk, hehe:P

Har blivit lite smått beroende av tradera. Väntar på mina smycken till tungan o nu har jag just budat för ett par sneakers. Behöver skor o där kan man hitta jäkligt fina märkes skor för bra pris:) Helt nya är vissa oxå, absolut värt! Bra för mig som inte är så förtjust i att lägga ner så mycket pengar på skor:)
Trackback
RSS 2.0