En dag som inte har innehållt många lugna stunder



Middagen o kaffe är i magen. Dagens träning är klar o så har jag tjänat lite pengar:)
Träningen gick bra idag. Är så jäkla peppad på gym igen, den där pausen behövdes verkligen! Är hur peppad som helst nu! Körde axlar o bröst idag o helsikken vilken mjölksyra i axlarna;) Sen kan jag även tala om att imorse så var min träningsvärk i rumpa/ben skön, men nu är den oolidlig! Jag går som en anka, hehe:P

Imorgon blir det upp tidigt på min sovmorgon för att gå på stan med Magnolia. Det är ju löning så vi har tänkt spendera pengarna på en gång;) Blir väl lite fina kläder, kanske skor o lite smink. O troligtvis ska vi även på resturang o äta lunch:) En riktig tjej dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0