Svart prick, sårskorpa? Fästing?



Trötter.
Har hunnit vara o handla med sambon, ätit god middag (pizza) o sett serier, somnade vid halva, hehe:P Så blir att se om imorgon antar jag.
Märkte alldeles just att mira har en svart prick under hakan, typ som en sårskorpa. Började direkt att fundera på fästing, men kollade på google på bilder men det kan nog inte vara det. Hmm, är orolig. Jag hoppas det försvinner snart. Måste be sambon hjälpa mig att kolla vad det kan vara för något. Hon har ju inte varit ute i gräset, bara på balkongen. Så inte kan hon väl få fästing på så sätt?..
Åhh djuren är ju mina små bebisar, blir alltid lika orolig varje gång det är något som inte riktigt stämmer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0