Dubbel födelsedagsfest:)











Gårkvällen var riktigt trevlig!
Blev födelsedagsfest för mig o Magnolia. Som jag förstod så kom det inte så mycket folk, men äh, vi hade det trevligt ändå:)
Jag åkte till Magnolia igår vid ett o halv 2 satte vi igång o baka så att vi skulle vara klara till kl 17. O det blev vi, med en massa fika på bordet. Finns en massa över till idag så ska fara lite senare ikväll o hjälpa med städning o hämta fika;)
Blev sedan en spontan utgång på allstar. Trodde inte att det skulle vara mkt folk pga PDOL, men jäklar, det var mycket mer är jag förväntade mig. Men vi hade de roligt, o dansade en massa innan det var dags för MAX o sedan hem till sängen. Vaknade idag först efter kl 12 o ska nog vila lite mer senare:)
Men TACK alla för en trevlig kväll o för presenterna!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0