Ett tomt hål inom mig...

Det känns tomt. Mamma o jag har bäddat ner min lilla pälsboll i en låda med massor av hö. Jag hoppas det gick fort, att han slapp lida. För när han låg där i buren såg han så fridfull ut. Det var som om han ville berätta för oss att han har det bra där han nu är.
Jag har ett stort hål inom mig. Det gör ont.
Jag önskade att detta aldrig hänt, att han, min fina pälsboll fått leva längre, för det var han verkligen värd. Detta kom som en chock, det är som om man ännu inte riktigt kan förstå att det är sant. Eller man vill inte förstå att det är sant.
Jag hoppas han har det bra där han nu är.
Vila i Frid, min älskade pälsboll<3
5/5 2005 - 9/2 2011

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0