Är på bra humör idag, får se hur snabbt det ändras;)

Godmorgon!
Kände mig rätt pigg imorse när jag vaknade, men nu känner jag att tröttheten börjar smyga fram. Har hunnit ringa telenor o avsluta mitt mobila bredband (skitbredband!), o så fick jag veta att det var 3mån uppsägningstid, irriterande! Måste även ringa tandläkaren snart o fråga om fakturan jag fick hem.

Ska snart börja göra iordning mig för dagen. Ska in till stan (igen!), men denna gång blir det inte träning, utan jag ska till ett viktigt möte:) Har sedan matteprov kl 17, satt hela gårkvällen o plugga till den, så klarar jag inte den så vette fan!

Synd att inte solen lyser nu när jag är på bra humör:)




Kommentarer
Postat av: Zooofie

Otroligt fin bild! :)



Allt bra?

2011-02-04 @ 14:52:10
URL: http://vildochgalenn.blogg.se/
Postat av: elin

så underbart fin bild!

hur har du/ni knäppt den? :)

2011-02-11 @ 00:04:36
URL: http://eliinboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0