Var är inspirationen? Till allt...



Har inte haft någon inspiration till att skriva något. Fotar inte alls mycket här i skellefteå, finns inget att fota i princip så det kommer inte upp några bilder heller.
Har bara jobbat o jobbat. I lördags slutade jag 19.30 o for snabbt hem för att göra iordning mig inför klassfest med dansarna. Såå roligt att träffa dom flesta igen! Blev en mycket trevlig kväll:) Utgången var dock inte lika rolig o hade lika gärna kunnat skippa den faktiskt.

Idag sitter jag här med beslutsångest om jag ska orka fara till gymmet innan jag börjar jobba. Har tappat all lust för träning. Kan ju som ändå inte träna ben så just nu känns allting helt jävla värdelöst. Jag har bestämt mig för att om dessa kurer med medicin inte hjälper då jävlar far jag till läkaren o be dom göra en titthåls operation som jag fick tips om. Är såå sjukt less nu!

jaja, det är snart jul iaf. O på fredag får jag äntligen åka hem till min älskade familj. Jag tror verkligen att det behövs. Den senaste månaden har varit pain in the as. Men nu hoppas jag verkligen på bättre tider:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0