Svullen tunga!



Oj vad jag har sovit bra inatt, förrutom en jäkligt hemsk dröm!
Vaknade även med en jäkligt svullen tunga o det gör rätt ont. Så det var bara att ta ut piercingstaven direkt jag vakne o koka den o tvätta med all slags olika bakteriedödande medel som jag har för den. Det går ju alltid över till slut:)
Idag jobbar jag 10.30 - 19.30, 9 timmars pass. Just nu tror då jag att jag jobbar heltid. Hinner knappt vara hemma:O Så jag njuter verkligen varje sekund jag får vara det:) Är först ledig nästa vecka på onsdag o söndag. Längtar! Även fast jag trivs jäkligt bra på jobbet:)

Nä nu ska jag fortsätta min morgon med att göra iordning mig o måla naglarna!
Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0