Kanske, kanske;)



Det är väldigt mycket just nu, så jag säger förlåt till alla om jag är lite frånvarande. Den tiden som jag inte är på jobbet så behöver jag den till att bara vara. Ännu ett besked kommer jag få imorgon, ett tungt besked... Det är bara att hålla inne alla känslor tills jag får vara i min ensamhet o bara känna för en gångs skull...


Blir inge jobb på Gina Tricot i jul som det var tänkt. Jag fick jobb på 2 ställen o kunde bara jobba 2/4 dagar som jag blev erbjuden o då var dom tvungen att låta någon annan ta alla 4 dagar istället. Men jag deppar faktiskt inte över det. För då kan jag troligtvis göra en snabb visit hem till familjen under jul, o hur underbart är inte det?!:D

Kommentarer
Postat av: jossan

och jag som trodde vi skulle jobba tillsammans på juldagarna nu när de är så tråkigt där utan dig, :p

2011-12-07 @ 00:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0