Julklapps tips?



Blev ingen lång sovmorgon för mig. Men jag känner mig rätt pigg ändå eftersom jag la mig 22.30 igår kväll. Det behövdes verkligen:) 4 dagar tills jag är ledig 1 dag, det ser jag fram emot:) Räknar ner dagarna;) Behöver det:)

Håller på att kolla julklappar på internet. Har pappa o brorsorna kvar som jag inte alls vet vad jag ska köpa till. Svårt! Men jag hoppas dom blir nöjda över vad det till slut blir iaf:)

Mamma smsa idag om att du mår bättre o kom fram till buröppningen idag o tog tag i äpplet som hon hade med sig. Vilken lättnad! Jag trodde hon skulle komma med dåliga nyheter. Jag hoppas att du fortsätter piggna till min gammle gubbe o att du får all matlust tillbaka. Jag saknar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0