Söndag 14 Augusti



Underbart väder om man jämför med dagarna innan. Räffsade hö och passade på att hjälpa pappa med att grundmåla nya delen av huset. Storasyrran kom även så jag klippte hennes hår. Senare på kvällen kom även en av våra kusiner. Fick ett presentkort o vi fikade smörgåstårtan jag bakat o avslutade med en god lasagne:)
På kvällen tog jag min cykel o trampade iväg till byn för att vara med min fina vän Linnéa:) Vi tog en skön liten promenad o sedan klippte jag hennes hår samtidigt som vi lyssnade på ett jäkligt deppigt program på radio:P
Väl hemma övningskörde jag lite, går framåt, men har fan problem med att köra iväg med bilen när man just startat. Får alltid motorstopp...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0