Sjöbotten

Ryggen känns lite bättre. Gick som en gammal dam med krokig rygg imorse. La mig sedan på spikmattan o läste till halv tio innan jag somnade bums. Spikmatta är ett jäkligt bra sätt om du har svårt för att somna.
Sedan blev det en tripp till Sjöbotten med Magnolia, Lisa o Ullis. Men vi hade inte så tur med vädret dock, det blev disigt o blåste lite kallt så det blev bara att vi låg o solade (?) o åt lite gott innan vi drog hem igen.
Efter det har jag bara städat lägenheten, för om allt går som planerat så kommer min kära mamma o yngsta lillebror hit imorgon:D

Nu blir det avsnitt med älskling o sen hoppas jag att få den massagen han lova mig efter att jag städat så duktigt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0