Jäkligt bra springtur:)



Moski idag o hälsat på mormor o morfar o även hämtat hem hö. Vi har då inte lite hö till denna vinter så djuren kommer att klara sig utmärkt:)
Var för nån timma sen på en jogging/springtur med lillbrorsan. Jäklar så bra det gick:) Orkade springa riktigt långt om man jämför med förr:) Lillbrorsan cyklade o han stackarn frös o jag svettades:P Försökte springa så fort som möjligt för att han skulle hålla sig varm:) Ska försöka ut på en springtur imorgon igen:) Tar en liten paus från gymmet nu när jag är hemma o fokuserar med på förbränning o kondition för stunden:)
har börjat fundera om jag ska ta med lilla Berta till skellefteå o ha henne där hela vintern, emn får se hur det blir. Måste isåfall köpa en innebur o dom är inte billiga kan jag lova:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0