Jag behöver sömn!



Åhh helsikkes vilken dag säger jag bara! Vaknade redan halv 6 av att sambon skulle upp, själv skulle jag först med bussen 8.20. Vi såg en film idag på utbildningen som heter "Jag AB", väldigt intressant o underhållande:) Den var dock 2 timmar o 45 min, fast vi hade självklart pauser, men det är inte ofta det händer men idag nickade jag till ordentligt. Har varit helt sjukt trött, fick verkligen anstränga mig att inte ögonen skulle gå i kors när vi såg filmen. Drack sedan lite kaffe o gick ut o satte mig i solen med några klasskamrater då blev jag lite piggare för stunden.

Sen var det bara att fara en snabb sväng hem, hann vila ca 15 min innan det var dags att fara tillbaka till stan för att hålla mitt raggapass:) Gick riktigt bra idag o vi var väl ca 10-11 st, känns riktigt bra:) Vi har även några roliga planer på gång på gymmet som ni kommer få veta senare;)

Synd nog så har jag börjat få ont i halsen. Jag hoppas det bara är för att jag sovit alldeles för lite o tränat alldeles för mycket för den lilla sömnen. Så nu ska jag göra iordning mig o lägga mig o sova så jag är utvilad imorgon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0