Ingen lugn dag

Uppdaterar bara lite snabbt.
Har varit på "skolan" idag. Känns mycket bättre nu, trevliga människor:) Sedan blev det gym. Körde bara 10 min uppvärmning o sedan 30 min styrka för mage/midja o rygg. Det känns att jag slarvat med styrketräningen. Men nu jävlar är jag igång igen!:)

Har nu hunnit vara hemma en snabbis o käkat middag. Har även fått min nya klänning från nelly nu. Det var verkligen en snabb leverans. Beställde i söndags o fick den idag, tisdag:) Den var jätte fin men tyvärr inte helt nöjd:/ Alldeles för kort i det tyget som täcker. Den gick typ just över halva rumpan, så jag får ha min svarta tajta midjekjol under. Sedan så var det ena axelbandet lösare än den andra, så måste ta o sy in den lite.

Nu ska jag fara på 2 pass, stripaerobics o zumba med Sanna. Har aldrig testat zumba så det ska bli spännande:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0