Färgning o klippning

Nu är jag hemma i byn hos familjen. Lång o jobbig bussresa men jag sov ändå mesta dels så det gick relativt fort ändå. i luleå var det skit tråkigt, hade ingen shopping lust o satt på resturang o åt lunch alldeles själv. Köpte bara nya örhängen till alla hål i öronen. Blev vanliga små ploppar med vit diamant, tycker det är finast:)
Lillsyrran har fått sin hamster nu och hon är nöjd:)
Nu blir det middag, o sedan troligtvis byn för att hälsa på kompisar eller så pratade pappa om att fara till kurkio (eller hur det nu stavas) för att hälsa på låtsas faster. Fick av dom lite födelsedagspengar, så när jag är tillbaka i skeå ska jag boka tid för färgning o klippning, perfekt;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0