Äntligen fick jag en sovmorgon;)



Äntligen så fick jag en skön sovmorgon idag, det var efterlängtat kan jag tala om:)
Passade på att jobba idag. Efter det så for jag o sambon till Jysk, kollade på soffor, men nja, det fick vara för denna gång. Shoppade sedan loss uppe på solbacken. Blev en ny resebur till lilla Mira. O inte en liten heller, hon fick en riktigt stoor tygbag som är till för katter o små hundar:) Blev även lite shopping inne på systemet, hehe;) Men hatar att det ska vara så ruskigt dyrt.

Ikväll har jag inte gjort något speciellt. Lagat tacos o suttit vid datorn o fixat lite med låtar. Ska nog ringa Magnolia en sväng o även fixa mina naglar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0