Hemma i byn



Nu är jag hemma i byn, eller jag kom igår. Hann träffa underbara Josefin oxå en sväng, det uppskattas alltid<3
Sedan blev det kika på när tjejerna hade rep inför deras dansföreställning som är imorgon Fredag kl 19. Detta kommer bli riktigt bra!:) Var inte så mycket att fixa med mina dans, det ser så bra ut o tjejerna är så duktiga:)

Var så skönt att komma hem igår. Lillbrorsan var lika glad som vanligt när jag kommer hem, o han fick ett påskägg från mig som han öppnade på en gång:) Ida fick en vit skjorta som hon ska ha till min dans, men den kan man ju även använda sen oxå:) Själv var jag i luleå igår o shoppade lite, så från o med igår har jag 2 veckors shopping förbud!
Visar senare vad jag köpte:)

Nu kliva upp, äta lite frukost o ge mat till hårbollarna!

Trackback
RSS 2.0