Lilla Mira

Godmorgon!
Tidig morgon idag.

Igår kväll hämtade jag katten från polisstationen. Oj jag blev förälskad vid första ögonkastet! Men jag förstår inte hur människor kan vara så grymma! Att lämna en alldeles oskyldig katt för att dö bara för att sommaren är slut. Tycker alla människor ska tänka igenom ett köp innan dom ger sig in på något! Fyfan vad jag är sur!
Katten (som fått namnet Mira) är alldeles underbar! Sköldpaddsfärgad o jätte gosig. Jag var beredd på att hon skulle vara skygg, men nejdå, hon ligger i min famn o myser medan jag skriver det här. Hon är väldigt mager, men det ska ändras på! Fick hem mat o en kattlåda igår från en från djurskyddet så lilla Mira har ätit o druckit vatten riktigt duktig. Så nu är det bara att hålla tummarna att hon får upp hullet så fort som möjligt:)

Bild kommer senare:)
Trackback
RSS 2.0