Fodervärd åt en liten katthona

Oj vad jag har sprungit runt på stan idag. Fick iaf nästan allting köpt som jag behöver. Men jäklar det var inte lätt o hitta en affär där dom säljer garn! O till slut när jag hitta en hade dom lunchstängt. Får bli att köpa det nästa gång jag åker in till stan. Ska nämligen sticka en egen tubhalsduk:)

Mejlade även djurskyddet idag om att jag kan vara fodervärd åt nån hemlös katt som söker efter ett permanent hem. O när jag satt på bussen hem så ringer dom o säger att en man har hittat en mager katthona som är ca 6 mån i hans stuga. Troligtvis några grymma människor som dumpat henne efter sommaren! Fyfan för såna människor!! Hur som helst så får jag henne i efter middag, känns så bra att kunna hjälpa ett hemlöst oskyldigt litet djur. Här hos oss ska hon få mat, värme o kärlek tills hon hittar ett permanent hem<3


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av dagens blogg är nu utsedd, gå in och titta om det var du som vann! Om inte så kommer det en ny chans imorgon! :D

2010-10-12 @ 21:05:34
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Jag har en dagensbloggtävling och det voresuperkul om du var med och tävlade :) tävlingen hittar du här under :)

http://vadfanskajagheta.se/2010/october/tisdag-dagens-blogg-1.html

2010-10-12 @ 21:23:26
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0