Godmorgon vita värld!

Trött!! Det är vad jag är... Alldeles slut i kroppen, vill bara lägga mig o sova, funderar faktiskt på att göra det en stund till annars kommer jag aldrig orka med denna dag. Måste göra såna där tråkiga saker i dag, massa måsten, usch! Jag längtar till helgen då slipper jag tänka på sånt.

Fick min dvd o cd skiva från friskvårds igår. Så nu blir det att träna in en låt o sedan på söndag gäller det, då ska vi ha ett litet pass för varandra för att se vem/vilka av oss tre som ska få åka på utbildning med 17e, 18e o 19e December till Stockholm:)
Jag säger bara en sak, jäklar vad besviken jag kommer bli om jag inte fixar detta!


Kommentarer
Postat av: Aaronjuni

Excellent site!

2011-02-09 @ 09:06:21
URL: http://aaronjuni.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0