1 November - Måndag

Godmorgon!

Ny vecka o ny månad. Tiden går för fort!
1a November idag då, inte länge kvar så är det december. Där hemma har dom snö, känns som om att dom bor i en annan världsdel:P

Har redan hunnit stå 20 min på Crosstrainern. Ska nu snart ta o äta min gröt. Sedan får vi se vart denna dag leder.
Funderar på om jag ska fara upp til solbacken en sväng o kolla på lite saker, eller om jag bara orkar åka in till stan för att gymma. Eller om jag orkar åka någonstans över huvudtaget?!

Igår kväll mejlade jag veterinären om en tid till Hulda. Får se när man får svar. Jag vet inte om jag kommer att palla att ta henne till veterinären, o sedan åka därifrån med bara kroppen, ingen Hulda länge... Har frågat om det finns någon möjlighet att dom kan komma hem till en o göra det istället, skulle kännas bättre för både mig o Hulda. Vill helst inte att hon ska behöva bli stressad....
Det är tungt att behöva bestämma ens öde, men man måste göra det som är bäst...

Kommentarer
Postat av: malin

Hejsan, fin blogg du har, kolla gärna in min där jag för tillfället skriver om hur jag & min man träffades, hur jag gick från att vara livrädd för han till att bli hans fru & mamma till hans barn som endast 19 åring :) <3

2010-11-01 @ 09:37:58
URL: http://jagkallashon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0