Mina fina djur<3

Fredag idag alltså, härligt:)
Gjorde Nkb provet imorse, spännande o se sen vad det blev för betyg på den:) Loggboken glömde jag lämna in, satans oxå. Men får väl renskriva den på datorn o skicka in den eller ge den på måndag. Sedan ska jag skriva om hur mina 3 år har varit här på Anderstorpsskolan, sedan ska vi sammla ihop allas o göra ett litet häfte av det. Roligt att ha som minne:)

Fick värsta tillbaka blickarna igår när jag kollade igenom foton från förra datorn. Hittade en hel del bilder på min älskade Cosmos. Jag kan inte beskriva hur mkt jag saknar honom! Det gör så ont i mig när jag ser hans sista bilder och videofilm. Hoff det var jobbiga tider...
Saknar även Kerstin. Det är så tomt utan henne. Märker verkligen på mamma att hon tagit det rätt hårt. Stackarn..
Djur är underbara, och varje djur är något alldeles speciellt. När dom sedan försvinner från ens liv, gör det så fruktansvärt ont.


Cosmos, den här bilden är tagen ett tag innan han fick somna in..<3


Kerstin, första sommaren<3

Kommentarer
Postat av: Lukastiril

Great site, keep up the great work

2011-08-02 @ 13:13:58
URL: http://lukastiril.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0