8 Maj - Lördag

Lördag idag.
Skola från ca 9 - 16. Vi hade Genrep idag, gick helt okej. Lite småfel o lite fel med musiken men hoppas att det blir bättre till imorong:) Syrran Lovisa o hennes kompis Ida kom från Umeå en sväng oxå för att se genrepet. Dom tyckte den var riktigt bra, o att scenografin var snygg. Så får höra vad alla andra säger imorgon om det:)

Mamma, Ida & lilla William kom även hit igår:) Igår var jag hela dagen på skolan, men idag har jag hunnit vara med dom. Skönt att ha mamma här, hon har tvättat kläder till mig, bakat bröd och idag blev det lasagne till middag, gott;) Jag o william var även nyligen en sväng till lekparken:)
Skönt väder och härligt att få umgås med busfröet igen;)



Om exakt 1 månsad ska jag till frissan för att klippa o färga håret:)
Trackback
RSS 2.0