Min framtid är i min hjärna!

Att planera sin framtid är verkligen inte lätt, eller just nu planerar jag bara inför sommaren, men det är tungt det oxå. Har ringt på 2 stycken sommar jobb nu, Jorgubbsförsäljning och Skogsplantering. Jordgubbsförsäljning ska jag på intervju här om ett tag, Skogsplanteringen ska jag bara skicka in ett mejl o anmäla mig. Måste bara först tänka ut vilket datum man ska börja osv. Ska sedan på fredag gå o lämna in ett Cv till ett ställe så får man sen se vad dom säger där.
Alla tankar om vad man ska göra nu efter studenten tar verkligen mkt plats i min lilla hjärna just nu sammtidigt som jag måste försöka att koncentrera mig på dom sista veckorna i skolan = KAOS!
Men det kommer att fixa sig:)

Satt förresten nyligen ute på balkongen o solade medan en traktor plogade nedanför, haha lite komiskt kändes den:P Fick lite fräknar iaf:)
Trackback
RSS 2.0