Dans "turné" :)

Igår var det då dans på Balder o Kaplan som gällde:)
Det var riktigt roligt, o på balder var det sjukt mkt folk som kom o kollade:P
Efter att jag hade dansat min första gång på balder så blev det att gå till skolsköterskan. Vette fan vad det va men fick ngt i halsen som irriterade så jag hostade och hostade. Fick panik sen när jag kände att tungan längst bak kändes typ förlamad! Usch gjorde så sjukt ont och har aldrig fått sådär tidigare. Känner av det lite fortfarande idag, tror faktiskt att jag fick kramp i tungan eller ngt efter allt hostande.
Efter ngr timmar kom en danslärare o sa att det bara STRÖMMAR in bokningar till våra skolföreställningar:D så våran lilla turnè gav resultat;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0