Kall promenad o ett jäkligt skönt pass på gymmet:)

For imorse in till stan för att rasta hunden. Var en väldigt kall 45 min promenad idag, o hunden var lite bångstyrig så inte lika kul som förra veckan. Helt plötsligt kommer det en stor lös rottweiler springandes mot oss, såg ut som om den skulle äta upp oss, men den var jätte snäll o fin hund:) Men tycker inte folk ska ha lösa sina hundar om dom springer mot folk på ett så välbebott ställe, inte alla som tycker om när hundar springer mot en på det sättet, även fast dom inte vill något illa.

Vandrade sedan vidare till gymmet, gick jäkligt bra idag!:)

Dagens träning:

* Löpning 15min

* Styrka 40min (armar, axlar, bröst)

* Löpning 10min

Resten av dagen ska jag bara ta den lugnt o slappa:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0