Julkappar:)

Har varit en lång dag idag med massa julklapps inhandling.
Var först o köpte frimärken o kopiera upp mina slutbetyg så att jag kan skicka in en ansökning imorgon så jag kan börja plugga i januari, känns bra, så håller tummarna att det finns platser kvar:)

Sen for jag upp till solbacken o köpte dom sista julklapparna.
Är inte riktigt nöjd med det jag hitta till mormor o morfar, vill ge dom något mer, men vad kan man ge morföräldrar som dom inte redan har? Men det är ju tanken som räknas, o sen att jag kommer dit vid jul o umgås med dom tror jag ger mkt glädje:)

Så nu när jag kom hem käkade jag en sen lunch o efter det har jag suttit o slått in julklapparna. Har inte slått in alla än. Har en som kommer på posten om ngr dagar till storsyrran, men annars är jag klar med köpandet. Skönt!:)

Trackback
RSS 2.0