Godmorgon December!

Steg upp redan vid halv 7 idag. Konstigt för att vara jag:)
Men då kom jag på att det är 1 December o att julkaldendern börjar idag. Så jag slog igång tvn o la mig i sängen o flippade mellan barnkanalen o Tv4+ där jag kollade det okända.
Tror faktiskt att detta års julkalender kan bli ganska bra, så jag ska försöka följa den o se vad jag tycker:)
Jag är alltid en sån som vill följa julkalendern för att få en härlig julkänsla:)



Vilken av alla julkalendrar genom åren tycker du bäst om?:)

Jag själv tycker bl.a Pelle Svanslös, Mysteriet på Greveholm, Diselråttor o Sjömansmöss:)


Kommentarer
Postat av: Anonym

dom enda jag kommer ihåg är greveholm, pelle svanslös och så något mer som jag inte kommer ihåg namnet på, och då är jag ändå född 89:P

2010-12-01 @ 10:54:27
URL: http://crazyb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0