Internationella Dansens Dag

Det e tungt att ha dans hela dagarna. Jag är en sån människa som behöver luft, få andas ordentligt. Stressen gör att jag är väldigt känslomässig just nu. Men det ska bli så spännande o se det färdiga resultatet.

Knäna och fötterna är täckta med blåmärken efter dansen, men det får man ta. Knäna är inte riktigt helt hundra än, men lite bättre än igår iaf. Men det är roligt o dansa, o nu när danserna typ är helt färdiga så är det mkt roligare:)


Nästan alla i klassen fick sina studentmössor idag, så nu kan jag visa upp min fina mössa:)
Är nöjd med den, lite stor bara på mitt lilla huvud men det fixar sig med att våga håret:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0