26 April - Måndag

Ligger på dansgolvet på en av danssalarna på skolan.
Jag e trött o ryggen värker. Hur ska denna vecka gå ifall det redan känns tungt?
Ska lägga mig o sova direkt jag kommer hem ikväll.

Jag har iaf bestämt mig för att söka till lite distansutbildningar till hösten.
Det är hundskötare, Anatomi/fysiologi och Träningslära. Så idag har jag sprungit o kopierat upp o skrivit ut massa papper. Var även o fixade mina betyg från syon. Ingen lugn stund här inte.
Imorgon blir det att skicka in till hundskötarutbildningen o hålla tummarna att jag kommer in på den:)
Fick även råd av skolsköterskan idag hur jag skulle kunna få tag på en lägenhet till hösten. Så jag hoppas det kommer funka.
Optikern måste jag oxå till o fixa nya linser, dom jag fick förra veckan passade inte. Sen ska jag även skriva in mig hos arbetsförmedlingen o Prov på fredag i NkB
Hur ska jag hinna med allt detta när våra skoldagar kommer att vara till tidigast 20.00 hela veckan?

Ja nu fick jag skriva av mig lite. Så nu är det bara att vila lite innan vi ska dansa igen.
Önska mig lycka till!
Trackback
RSS 2.0