15 April - Torsdag



Då var det redan Torsdag. Den här veckan har gått fort. Det enda jag har gjort är pluggat, dansat, ätit känns det som, har knappt sovit ngt.
Just nu är det mycket i skolan, sjukt mkt! Men det ska gå, jag ska hinna göra allt innan studenten. Idag blir det att finslipa mitt tal och skriva/skicka in mitt pm. Det är dom planerna jag idag har med läxorna. Sedan har jag planerat att innan veckan är slut ska jag ha skickat in arbetsmiljön, bli färdig med keramikern och glaskonstnären, skrivit loggboken för den här veckan, räknat matten och troligtvis kollat upp vad jag ska plugga till NKB provet. Det är mycket, men jag ska klara det!
Nej nu blir det att göra iordning sig för denna dag. Snart skola och jag ser fram emot dansen:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0