Vill bli frisk!

Imorse när jag promenerade hem från stan var det några personer som delade ut presenter till dom som promenerade/cyklade, eftersom att den här dagen är visst en bilfridag. Så när jag kom hem öppnade jag presenten och inne i den var det en Jokk-dryck, aprikos-bar och en reflex:) Alltid roligt att få lite presenter:) Speciellt när man minst anar det:P

Nu blir det snart att promenera en sväng till apoteket för att köpa nässpray, är verkligen i behov av det.
Får se hur denna dag kommer bli. Tyvärr så måste jag nog avboka tiden hos sjukgymnasten. Kan verkligen inte gå dit när jag är såhär. Lite synd när man äntligen fått en tid, det e inte precis det lättaste.

Hoppas även på att bli frisk till på fredag, då är det minnsan hemfärd som gäller:) Så jag håller tummarna, inte roligt att sitta i buss flera timmar ifall man inte e kry.

Trackback
RSS 2.0