Torsdag 22/10

Ännu en ny dag och även Okotber bärjar närma sig sitt slut. Tiden går verkligen fort!

For en sväng till stan igår för att shoppa lite smått o gott eftersom att jag har fått lite money money;) Fy fan vad allting e dyrt säger jag bara. Köpte lite hårspray, duschcreme, tandkräm o lite små presenter till lillbrorsan till när jag kommer hem o allt gick på nästan 200 spänn! Köpte även ett par svarta tumvantar som jag så länge letat efter:)
E på jakt efter en ny foundation men att hitta den rätta färgen är inte lätt. Vill ha en foundation från Maybelline, tyckte att dom verkade bra:) Ska nog fara en sväng idag igen för att försöka hitta:)

Ligger just nu o lyssnar på Simple Plan, var ett tag sedan jag lyssnade på dom. Guu dom är verkligen underbara! Ledsnar aldrig på deras låtar. Deras andra skiva har jag haft i ca 4 år o dom e fortfarande lika underbara<3

Ska nog faktiskt ta o lägga mig en stund igen, känner mig rätt så trött.
Om ngr timmar måste jag ju fara in till stan för att träna ryggen, vill vara lite piggare då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0